Oslo og Omegn Boligforvaltning AS - OBF – er en av de store og godt etablerte aktørene innen boligforvaltning. Vi tilbyr eiendomsforvaltning og regnskapsførsel til boligselskap som søker kvalitet, service og gjennomføringskraft hos sin samarbeidspartner. Vår visjon er å være en ønsket samarbeidspartner for bærekraftige og trygge bomiljøer.
Vi søker en kundekonsulent til vår eierskifteavdeling
Vi søker etter en kollega som liker å snakke med mennesker, som har god økonomiforståelse og er villig til å gå en runde ekstra for at kunden skal bli fornøyd. For å lykkes i denne jobben må du være opptatt av detaljer og kvalitet, praktisk anlagt og sette pris på tidvis høyt tempo. Du er en person som gjerne tar ansvar og som bidrar positivt til fellesskapet.
I rollen som Kundekonsulent - eierskifter vil du få en variert hverdag hvor du inngår i et team som leverer høy kundetilfredshet, effektivitet, profesjonalitet og nøyaktighet. Dine evner til å lytte og formidle på en god måte både muntlig og skriftlig er vesentlige for å lykkes med å finne gode løsninger i samarbeid med våre kunder.
Arbeidsoppgaver og ansvarsområder
Dialog med meglere og interessenter i forbindelse med salg og kjøp av leiligheter.
Gjennomføre eierskifter for borettslag, sameier og boligaksjeselskap.
Behandle henvendelser om forkjøpsrett, felleskostnader og andre beboerspørsmål.
Besvare kundehenvendelser på telefon.
Bistå med forberedelser og etterarbeid ved årsmøter og generalforsamlinger.
Regnskapsrelaterte oppgaver som fakturering, kreditering og restanser.
Juridiske, tekniske eller kunderettede oppgaver avhengig av erfaring og interesser.
Dine kvalifikasjoner
Har erfaring fra kundeservice og saksbehandling.
Har hatt juridiske eller økonomisk fag i utdanningen.
Formulerer gode svar til kundene både skriftlig og muntlig; også når det gjelder økonomispørsmål. Vårt arbeidsspråk er norsk.
Er åpen for forandringer og synes det er spennende å bidra på tvers i organisasjonen.
Trives godt med rutineoppgaver, men setter også pris på variasjon og nye utfordringer.
Har gode IT-ferdigheter og er opptatt av hvordan nye digitale løsninger kan bidra til bedre kundeleveranser.
Vi tilbyr
En variert og spennende stilling i en veletablert bedrift
En bedrift i utvikling, og som tar godt vare på sine ansatte
Flott lokaler sentralt i Oslo, hvor vi har utsikt over store deler av byen
Kompetanseutvikling både faglig og personlig
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Arbeidsdagen i OBF er variert og krever at du som kundekonsulent trives med å levere god service. Du ser verdien av å ha felles rutiner og systemer, men utfordrer oss gjerne på å utvikle det bestående slik at vi kan gi enda bedre kundeopplevelser.
Digitalisering er en driver i utviklingen av selskapet. Vår hverdag er i stor grad digital og utvikles fortløpende. Vi er opptatt av at alle i selskapet skal oppleve å ha både faglige og personlige utfordringer, og at organisasjonen kontinuerlig forbedrer sine evner til samhandling til kundenes beste. Vi er en arbeidsplass som holder et høyt tempo og som har et sterkt ønske om hele tiden å bli bedre gjennom å utvikle våre leveranser og kvalitetsstandarder.
Vil du bli en del av laget som sørger for å oppfylle vårt kundeløfte «Hos OBF kan styret senke skuldrene»? Send oss en CV sammen med et motivasjonsbrev hvor du forteller oss hvorfor du er rett kandidat til denne stillingen og hvordan du ønsker å bidra i OBF.